- Topolino Dolcevita, sa jednom bojom, jednim dizajnom točkova, jednim enterijerom i uzbudljivim opcijama za personalizaciju.
FIAT nastavlja svoju misiju da razvije održivu mobilnost u gradovima i pretvori ih u opuštajuća igrališta u kojima vožnja postaje jednostavno i održivo iskustvo dostupno svima. Takav cilj postaje stvarnost zahvaljujući novom modelu Fiat Topolino, veselom i modernom električnom automobilu namenjenom svima, porodicama, pa čak i najmlađima, budući da je minimalna starost za vožnju ovog vozila – u zavisnosti od tržišta – 14 godina. Ovaj eklektični automobil se prilagođava svakom trenutku i mestu, nudeći brojne načine upotrebe.
Topolino je idealno rešenje za gradsku mobilnost i kratke distance, a ima pristup bilo gde zahvaljujući svojoj električnoj prirodi. Ovaj automobil je omaž bogatoj istoriji brenda i njegovoj sposobnosti da inovira uz privlačnost i stil, savršeno otelotvorujući novi stil Dolce Vita i čistu italijansku lepotu.
Sa zaista jedinstvenim dodacima – poput malog tuša, koji ga čini idealnim za plažu, svežim dizajnom i mogućnošću vožnje od 14 godina pa naviše, novi Fiat Topolino želi dobrodošlicu novim ciljnim grupama.
Osim toga, savršeno otelotvoruje FIAT-ovu posvećenost održivosti: zahvaljujući svojoj električnoj prirodi, pruža smanjene emisije ugljenika i smanjen nivo buke, poštujući standarde održivosti urbanih centara. Njegova izuzetno mala veličina ne utiče na saobraćaj, naprotiv, čini Topolino savršenim uređajem za urbanu mobilnost.
Topolino, FIAT-ov način
FIAT ima misiju da nastavi da pruža revolucionarna vozila za urbanu mobilnost, ali, u današnjem scenariju, sa preokretom, i drugačijim, svežim narativom: sa Topolinom, brend značajno doprinosi održivoj urbanoj mobilnosti, praveći značajan korak ka radosnoj i potpunoj elektrifikaciji. Fiat Topolino će učiniti da se mladi ponovo zaljube u automobile, fascinirajući generaciju Z, mladu publiku koja posvećuje veliku pažnju temama održivosti, i koja je vrlo osetljiva i ima želju za ekološkim, ličnim i prijateljskim rešenjima za vožnju i transport. Topolino takođe predstavlja četvorotočkaški san zaljubljenika u Rivijeru, jer je savršeno vozilo za doživljaj italijanskog leta na uskim putevima predivne italijanske obale. Izuzetan spoj: idealan kako za male primorske gradove tako i za haotični centar grada.
Italijanska lepota i sloboda u jednostavnosti
Fiat Topolino je mlađa sestra modela 500, a svoje ime i dizajn nasledila je od originalnog modela 500, s ljubavlju nazvanog „Topolino“ zbog malih dimenzija, proširujući porodicu i učvršćujući vodeću poziciju u održivoj urbanoj mobilnosti. Njegov stil, poput prethodnika, prožet je snažnom jednostavnošću, dizajnom koji je zasnovan na principu „manje je više“ i koji neguje jednostavnost kao najboljeg saputnika njegove lepote.
Sloboda je ključna reč: podelite ga sa svojim voljenima, vozite ga svuda i u svim vremenskim uslovima, a zatim ga parkirajte gde god želite. U poređenju sa skuterom, pruža beskrajne mogućnosti. Može se
voziti uprkos nepovoljnim vremenskim uslovima, ima sigurniju konstrukciju i omogućava vam da delite svoje vožnje s prijateljima ili porodicom.
Gama se sastoji od dva različita karoserijska oblika, jedan zatvoren i jedan otvoren, oba konzistentna u svojim strukturnim karakteristikama: jedna boja, Verde Vita, jedan dizajn točkova i jedan estetski pristup za enterijer. Zahvaljujući svojoj izuzetno maloj veličini u poređenju s normalnim automobilom (dug je 2,53 metara), jednostavnošću upravljanja i bezbednoj maksimalnoj brzini od 45 km/h, Topolino ponovno budi želju za putovanjem bez stresa. Oba modela su veoma svestrana i imaju odlične električne performanse zahvaljujući bateriji od 5,4 kWh koja pruža do 75 km autonomije i puni se za manje od četiri sata. Više nego što vam je potrebno za dnevne vožnje uz obalu ili u gradskim centrima.
Male dimenzije, s impresivnom prostranošću, zahvaljujući suprotno postavljenim sedištima, prostranoj staklenoj površini koja znatno proširuje percepciju prostora u celini, ali posebno zahvaljujući strategijskim prostorima za odlaganje, poput onog između vozača i suvozača gde se može smestiti jedan kofer, sa ukupno 63 litara unutrašnjeg prostora za odlaganje.
Dolce Vita personalizacija
Delikatna personalizacija može se izvršiti na modelu Fiat Topolino kako bi se još više istakao njegov letnji, „Rivijera“ karakter: moguće je dodati super kul i ekskluzivni tuš namenjen danima provedenim na plaži duž italijanske obale.
Zatvorena verzija može se personalizovati sa nalepnicama s izgledom drveta na vratima, dok se u otvorenoj verziji nalepnice – sa prugama poput letnjeg šatora – mogu dodati na krovu, pružajući dodatni dodir Dolce Vite. Obe verzije su opremljene zadnjim prtljažnikom, Dolcevita kutijom, koja je elegantna i funkcionalna od tkanine u kojoj se mogu čuvati lični predmeti, i retrovizorima s hromiranim detaljima. Ono što ih razlikuje je dodatak i pragova vrata Dolcevita i užeta na vratima u otvorenoj verziji, i tende na krovu u zatvorenoj verziji.
Pored toga, opcionalni dodaci mogu se pronaći na veb stranici Fiat Acessories ili u prodavnicama FIAT-a kako bi se zadovoljile sve potrebe kupaca. Ovde će biti dostupno pet različitih predmeta koji se savršeno uklapaju u stil Topolina: prostrana torba za prtljažnik, USB ventilator, Bluetooth zvučnik, termos za tople i hladne napitke i dve presvlake za sedišta koje se pretvaraju u udobne i mekane peškire za plažu po potrebi. Svi oni, naravno, izrađeni su u Verde Vita boji.
Jednostavno i radosno digitalno putovanje kupaca, u samo 3 klika
Da bi ponudili još jednostavnije i intuitivnije iskustvo kupovine, proces kupovine novog Fiat Topolina je izuzetno jednostavan: samo 1 model, 3 klika za konfigurisanje i kupovinu vozila i najlakše iskustvo kupovine koje omogućava kupcima praćenje i nadzor njihove narudžbine.
Prilikom lansiranja Topolina 4. jula, posebna inicijativa „Budite prvi“ biće dostupna u Italiji i Francuskoj na veb stranici FIAT-a, za one koji žele biti prvi koji će voziti svoj novi električni kvadricikl. Topolino će stići u Italiju od novembra.
Novi Topolino savršeno se uklapa u FIAT-ovu misiju da bude lider u urbanom održivom saobraćaju koji je dostupan svima. Naime, može se kupiti na mesečne rate koje su u skladu sa potrebama i mogućnostima ciljnih kupaca. Pristupačan mesečni iznos osmišljen je kako bi se promovisao električni gradski stil života i sličan iznos obično se troši na pretplatu za pay-per-view televiziju ili na mesečnu kartu za javni prevoz.