Photo credits: WB Discovery promo
Omiljeni i dugo iščekivani godišnji programski serijal, „Nedelja ajkula“ („Shark week“) i ovog leta se vraća na kanal Discovery. Holivudska zvezda, Džejson Momoa, posvećeni zagovornik očuvanja okeana, pridružuje se kao globalni domaćin ceremonije i poziva obožavaoce na uzbudljivo putovanje kroz najveći svetski program posvećen ajkulama.
Izražavajući svoj entuzijazam, Momoa je rekao: „Kao domaćin „Nedelje ajkula“, veoma sam uzbuđen što vas mogu povesti sa sobom na ovo putovanje. Ovaj projekat mi znači više od nedelju dana razgovora o ajkulama. To je prilika da naučim i podelim svoju vezu sa ovim neverovatnim stvorenjima. Ljubav prema ajkulama datira mnogo pre moje uloge Akvamena – počela je nekoliko generacija pre mene.”
Tokom Nedelje ajkula, gledaoci mogu da očekuju neverovatne emisije i da krenu na edukativno putovanje ispunjeno revolucionarnim naučnim otkrićima i nikada ranije viđenim sekvencama. Tu su i sati originalnog sadržaja o ajkulama koje izazivaju adrenalin, snimljeni na novim i kontinuirano istraživanim destinacijama na kojima su radili posvećeni naučni i istraživački terenski Discovery timovi.
Od premijernih sadržaja izdvajamo emisiju „Čudesne ajkule: Neobični novi svetovi“ (24.7. od 23.00 sata) u kojoj biolog za divlje životinje Forest Galante istražuje predivne šume morskih algi i dubine okeana koje ljudi nikada nisu videli da bi proučavao neobične ajkule oko vrha Južne Afrike. Tu je i emisija „Čudovišne ajkule čekićare: Ubilački instinkt“ koja je na programu 28.7. od 23.00 sata. Stručnjak veruje da ajkule čekićare mogu dostići čudovišne veličine loveći druge ajkule. Jedini način da se to dokaže je pomoću uzoraka tkiva nekih od najvećih ajkula na zemlji. Treći premijerni naslov „SW23: Velika bela ajkula protiv megalodona“ biće emitovan 30.7. od 23.00 sata i predstavlja ogromnu mega ajkulu koja je nekada važila za najstrašnijeg predatora. Međutim, novi dokazi sugerišu da je njena rođaka, velika bela ajkula, možda izazvala njeno izumiranje.
Više o Discovery kanalu
Discovery Channel je posvećen stvaranju najkvalitetnijeg non-fiction sadržaja koji informiše i zabavlja svoje korisnike o svetu u svoj njegovoj čudesnosti, raznolikosti i zadivljenosti. Mreža, koja je distribuirana u 88,3 miliona domova u SAD-u, može se videti u 224 zemlje i teritorija, nudeći prepoznatljivu mešavinu uverljivih, vrhunskih produkcijskih vrednosti i živopisne kinematografije kroz žanrove, uključujući nauku i tehnologiju, istraživanje, avanturu, istoriju i dubinski pogled iza scene na ljude, mesta i organizacije koji oblikuju i dele naš svet. Za više informacija posetite www.discovery.com.
O kompaniji Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) je vodeća globalna kompanija iz oblasti medija i zabave, koja stvara i distribuira najdiferenciraniji i najpotpuniji svetski portfolio sadržaja i brendova na području televizije, filma i striminga. Prisutan u više od 220 zemalja i teritorija i na 50 jezika, Warner Bros. Discovery inspiriše, informiše i zabavlja publiku širom sveta kroz svoje kultne brendove, među kojima su: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, WB Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV i druge. Za više informacija posetitewww.wbd.com.