Ringier Serbia d.o.o Beograd-Stari grad, kompanija u stopostotnom vlasništvu švajcarske Ringier AG i glavni akcionar medijske kuće NIN od 2009. godine i izdavač nedeljnika NIN sa zadovoljstvom objavljuje prenos celokupnog vlasničkog udela u NIN-u d.o.o. generalnoj direktorki Ringier Serbia d.o.o. Jeleni Drakulić Petrović.

NIN (skraćenica za Nedeljne informativne novine), najstarije su nedeljne novine na Balkanu koje je osnovala grupa intelektualaca 26. januara 1935. godine.

Devet decenija kasnije, Nedeljne informativne novine su lider na tržištu društveno-političkih časopisa u Srbiji. Ono što je dodatna vrednost medijskog brenda NIN je NIN-ova nagrada kritike za roman godine, ustanovljena 1954. godine, koja se dodeljuje najplodnijim piscima i koja je bila i ostala značajan događaj u književnoj kulturi.

Mark Valder, generalni direktor Ringier AG:

„Uvereni smo da NIN d.o.o. pod vođstvom Jelene Drakulić Petrović ima budućnost koja obećava. Svojim dugogodišnjim uspešnim iskustvom u medijskom poslovanju, ona će nastaviti uspešan razvoj renomiranog NIN-a.”

Jelena Drakulić Petrović ( Foto: Miloš Nadazdin)

“Čast mi je da preuzmem NIN – respektabilni list za politička, društvena i kulturna pitanja, posle 20 godina profesionalnog angažmana u okviru Ringiera. Nastavljamo da negujemo nezavisnost, poverenje i informisanost sa kritičkim osvrtom na društveno-političke događaje. Moj fokus i dalje ostaje na uspešnom profesionalnom poslovanju Ringier Serbia d.o.o, koji ove godine obeležava 27 godina u našoj zemlji“, rekla je Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Serbia d.o.o i novi vlasnik NIN d.o.o.

Transakcija je već završena, što znači nesmetan prenos vlasništva. Obe strane su se međusobno dogovorile da ne otkrivaju detalje prenosa vlasničkog udela.

O Ringier Serbia

Ringier Serbia je digitalna medijska kompanija sa tradicijom poslovanja u Srbiji već 27 godina. Deo je švajcarske medijske grupe Ringier AG, koja je prisutna u 19 zemalja centralne i istočne Evrope i Afrike. Digitalni portfolio kompanije čine Blic.rs, koji je više od 10 godina apsolutni lider na medijskom tržištu sa 71,5% učešća u digitalnom izdavaštvu, sportski portal Sportal.rs, lifestyle portal Žena.rs, specijalizovani portal Superrecepti.rs i šoubiz sajt Pulsonline.rs. U portfoliju su i forum Ana.rs, portali oglašivača Nekretnine.rs i Mojauto.rs, dok je u Bosni i Hercegovini kompanija prisutna i preko portala Srpskainfo.com i Bosnainfo.ba. Od 2022. godine portfolio je proširen i kablovskom televizijom Blic TV. Ringier Serbia je i izdavač štampanih medija, kao što su: dnevni list „Blic“ i ženski časopis „Blic žena“. Zahvaljujući kompetencijama u oblasti najsavremenijeg oglašavanja kroz svoj prodajni sektor, Media Impact nudi širok spektar integrisanih usluga zasnovanih na tehnologiji i informacijama. Ringier Serbia je pre 10 godina osnovala Blic fondaciju koja pomaže socijalno najugroženijoj deci, a jedan je od osnivača inicijative „Digitalna Srbija” kao i Švajcarsko-srpske privredne komore.