Kompanija Daktela, koja ima preko 17 godina iskustva u razvoju i pružanju rešenja za kontakt centre i u oblasti veštačke inteligencije (AI), otvorila je svoju filijalu i u Srbiji. Globalni je dobavljač CSaaS (Kontakt centar kao rešenje) softvera i jedan je od lidera u regionu jugoistočne Evrope. Kompanija trenutno ima svoje filijale u Dubaiju, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Sloveniji, Srbiji, Rumuniji, na Filipinima i trenutno opslužuje preko 1.000 kompanija, vojnih institucija i vlada iz celog sveta.
“Srbija je sa naše tačke gledišta tržište koje se dinamično razvija, sa velikim potencijalom. Kompanije iz različitih industrija počinju da se fokusiraju na razvoj odličnog korisničkog iskustva. Oni traže automatizovana rešenja kako bi bolje upravljali svojim procesima i procedurama brige o korisnicima. Sve to dovodi do boljih poslovnih rezultata i povećanja prodaje, a mi smo prepoznati u poslovnim krugovima kao kompanija koja kroz svoje rešenje uspeva da stvori autentične veze sa kupcima” – kaže David Hájek, osnivač softverske kompanije Daktela. Hájek dodaje da ne postoji regionalni provajder CSaaS rešenja, a globalni provajderi možda neće uvek biti u mogućnosti da pruže dovoljno dobru podršku svojim klijentima na njihovom lokalnom jeziku. “Zbog svega navedenog naša konkurentska prednost nije zasnovana samo na proizvodu koji smo razvili i na koji smo veoma ponosni, već i na odličnoj brizi i podršci na lokalnom jeziku, što bi moglo biti važnije, posebno za kompanije iz Srbije i regiona. Ljudi više ne žele samo da se čuju kada komuniciraju na daljinu. Žele da se vide, ali i da imaju kvalitetnu podršku u svakom trenutku”, ističe David Hájek, generalni direktor kompanije Daktela, povodom otvaranja filijale u Srbiji.
Daktela je prvenstveno klaud kontakt centar i komunikacioni softver koji uključuje osnovni, ali veoma pristupačan CRM modul. Daktela pokriva najvažnije potrebe svakog malog, srednjeg i većeg preduzeća i kontakt centra. U slučaju većih kompanija, sa veoma složenim potrebama, obično je omni-kanalni deo komunikacije koji ne radi optimalno – i tu se uključuje Daktela.
“Naša prednost je to što možemo da se povežemo sa svim najpopularnijim CRM sistemima preko REST API-ja i poboljšamo njihov komunikacioni aspekt. Drugim rečima, Daktela je rešenje na jednom mestu za mala i srednja preduzeća i dodatak za poboljšanje komunikacije složenim CRM sistemima” – navodi David Hájek i dodaje: “Obezbeđujemo i sistem tiketa koji menadžerima call centara pruža pomoć i daje pregled od 360 stepeni svih informacija o klijentima. Dakle, kada klijent kontaktira kompaniju, agent može odmah da pristupi rešenju zadatka. Istovremeno, sa rutiranjem zasnovanim na veštinama, klijenti dolaze pravo do agenta koji je najpogodniji za rešavanje njihovih upita.” Agenti ne moraju da prelaze fazno između nekoliko različitih alata i sistema, što je do sada bio slučaj u većini sistema. Daktela može da se poveže i da radi sa postojećim sistemima kompanije, a softver omogućava i da svi ljudi u kompanjii mogu da rade zajedno, na jednom mestu. Sve ovo podržava savremena i bezbedna infrastruktura u klaudu, ali i tim tehničke podrške 24/7.
“Svaka kompanija ili firma koja želi da unapredi komunikaciju sa svojim korisnicima i podigne ovaj odnos na viši nivo je naš potencijalni klijent. Kompanije koje su prepoznale važnost odličnog korisničkog iskustva kontaktiraju nas kako bismo im pomogli da postignu upravo to. I to ne samo da poboljšava njihovu uslugu, već optimizuje procese i u potpunosti smanjuje troškove. Takođe, to može biti kompanija iz bilo koje industrije, a nijedan klijent nije preveliki ili premali za nas”, kaže Hájek.
Daktela globalno pruža usluge velikim poslovnim igračima e-trgovine, IT kompanijama, logističkim kompanijama, trgovcima na malo, turističkim agencijama, poliklinikama i mnogim drugima, a svim zainteresovanim firmama omogućava i besplatan probni period, kako bi se uverili u prednosti sistema, ali i omogućili sistemu da se prilagodi njihovim potrebama.
“Na primer, tokom pandemije Covid-19, vlada i vojska Republike Češke koristile su našu platformu kao srž prilikom sprovođenja nacionalnog projekta pametnog karantina u toj zemlji tako što povezujemo izvore u okviru jednog rešenja: telefonske pozive, e-poštu, SMS, WebChat, Chatbot, Facebook Messenger, WhatsApp i Viber” – napominje Hájek.