Iako deluje da je prerano da se razmišlja o novom školskom priboru u avgustu mesecu, veliki prodajni lanci su već počeli da oglašavaju svoju ponudu za povratak u školu. Roditelji već kupuju sveske sa raznobojnim dizajnerskim rešenjima, pernice u obliku igračaka – tematski prilagođene i dečacima i devojčicama, rančeve, šestare, bojice i olovke koji su na rafovima brojnih prodavnica.

U „trku“ se uključio i trgovinski lanac Lidl Srbija, koji je shvatio da, pored odgovarajuće ponude, za adekvatnu pripremu školaraca, treba uvrstiti i eksperte u ovoj oblasti. U saradnji sa dr kliničke psihologije, Sofijom Trivunac, Lidl je u svoju Back to school kampanju uključio i brojne savete koji mogu biti od neprocenjive koristi za pripremu deteta. Svaki početak je težak, ali kad uz sebe imate sjajne saveznike – uz savete psihologa i blagovremenu nabavku u Lidlu, vi i vaši klinci već ste dobili prvu peticu!

Specijalista za dečiji razvoj i edukaciju, dr Trivunac, savetuje roditelje da sa detetom i pre početka školske godine popričaju o tome zašto je ona važna – da bi ih pripremili i vežbali za snalaženje u svetu odraslih. Prvi dan školske godine treba da bude u znaku radosti i ponosa, kako bi se na dete prenela pozitivna energija i kako bi se uverilo da ga tokom školovanja čekaju lepi trenuci.


„Detetu je neophodno omogućiti i odgovarajući kutak kod kuće, koji će ono urediti po svom nahođenju, a gde će po povratku iz škole na miru moći da ispunjava svoje domaće zadatke, po potrebi uz pomoć roditelja, koji bi u toj situaciji trebalo da postupaju kao detetov prijatelj, a ne nadzornik“, rekla je dr Trivunac.

Mnogo je saveta koje je dr Trivunac podelila sa čitaocima Lidl letka, ali i sa gledaocima na društvenim mrežama, budući da je snimila videe koje možete pogledati na zvaničnim Facebook i Instagram nalozima kompanije @lidlsrbija.

Dodatno, pogledajte i Lidlov Back to school letak, nema sumnje da će velika i razigrana ponuda u Lidlu povoljnih rančeva od 2.499 dinara, svezaka od 39,99 dinara svih boja i oblika, ali i drugog pribora, prvo okupirati pažnju vaših mališana, a kasnije ih lansirati među prave trendsetere u svom odeljenju.

Kako da deca ne budu tužna što se bliži kraj letnjeg raspusta?

Zamislite jednu novu igru koja se zove „Kako školu pretvoriti u čudesni i strašni zamak u kome svaki dan osvajaš jedan novi deo?“. Zamislite početak te igre pre prvog školskog dana i svake večeri smišljajte novu epizodu igre za sledeći dan: ko su glavni junaci, koje su prepreke, koje su pobede?

O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.