Foto: Marko Nikšić
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju, sumirajući 2024. godinu u kojoj su stabilnost, agilnost i strateška partnerstva bili ključni za dalji, održivi rast obeju kompanija i dodatnu posvećenost u stvaranju pozitivnog uticaja u zajednici i životnoj sredini.

Izveštaj, koji Coca-Cola HBC Srbija predstavlja 12. put po redu, a peti otkako je i kompanija Bambi deo Coca-Cola HBC sistema, pokazuje nastavak unapređenja održivosti kroz merljive rezultate u 2024. godini – Coca-Cola HBC Srbija smanjila je emisije CO2 za 76,2% u Opsegu 1 i Opsegu 2 u odnosu na baznu 2017. godinu.
U periodu od 2007. do 2024. Coca-Cola HBC Srbija smanjila je i potrošnju vode po litri proizvedenog pića za 55%, dok je Bambi ostvario smanjenje potrošnje vode za 26,64% u odnosu na prethodnu, 2023. godinu. Punionica Coca-Cola HBC Srbija u Beogradu postala je „Zero Waste”, sa 100% otpada koji se reciklira ili na drugi način prerađuje, dok je Bambi ostvario stopu od 99,7%.

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija tokom 2024. realizovala je niz investicija u proizvodne procese, optimizaciju i digitalizaciju poslovanja od oko 36 miliona evra, s ciljem ulaganja u održivi rast i otvaranja novih prilika za širenje poslovanja.
