Partnerstvo Lidl Srbija i Bebac.com

Foto: Lidl Lupilu


Kompanija Lidl Srbija prepoznala je da edukacija roditelja u oblasti značajnih praktičnih pitanja i važnosti psihofizičkog razvoja dece u njihovim prvim godinama života čini temu od šireg značaja, zbog čega već drugu godinu zaredom sprovodi projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“ za porodice u Srbiji. Prošlogodišnji saradnik na projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, dok ove godine, Lidl prepoznaje obim uticaja digitalne edukacije, te će za partnera imati dobro poznati portal Bebac.com.

Projekat će angažmanom eksperata iz oblasti i kroz plasman sadržaja na portalu Bebac.com, kao i IG stranici @bebaccom, doprineti širenju svesti o roditeljstvu i edukaciji budućih roditelja, trudnica i roditelja male dece. „Lupilu radionice ranog razvoja“, trajaće do novembra, a za to vreme, roditelji će učiti o razvoju motoričkih veština dece, pravilnom emotivnom razvoju, navikama koje imaju, a dobiće i korisne savete i trikove kako olakšati i učiniti zabavnim svakodnevne aktivnosti u vezi sa brigom o mališanima.

Pored garantovano najboljeg odnosa cene i kvaliteta naših Lupilu proizvoda namenjenih najmlađima, nastavkom ovog projekta želimo da ponudimo potrošačima pomoć i podršku u jednoj od najlepših uloga u njihovim životima – roditeljstvu“, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija i pozvala sve sadašnje i buduće roditelje da prate portal Bebac.com kao i IG stranicu bebaccom.

„Lupilu radionice ranog razvoja“ po prvi put su pokrenute prošle godine u saradnji sa Ministarstvom za brigu o porodici i demografiju, kada su roditelji u pet gradova imali priliku da uz vođstvo stručnjaka iz oblasti pedijatrije i dečje psihologije potpuno besplatno steknu znanja neophodna za početne faze roditeljstva. Dodatno, u sklopu projekta, Lidl je prošle godine Fondaciji SOS Dečija sela Srbija donirao iznos od 600.000 dinara, namenjenih Programu „Jačanje porodice“.

Lidlov ovogodišnji partner na projektu, Bebac.com predstavlja ne samo dragoceni izvor informacija, već i najveću zajednicu roditelja u regionu. 

Veliko nam je zadovoljstvo što u saradnji sa Lidlom, zajedničkim snagama sprovodimo u delo seriju onlajn edukacija za roditelje, koje ćemo plasirati kroz više atraktivnih formata. Želimo da pružimo mamama i tatama dragocenu podršku u savladavanju svakodnevnih izazova koje pred njih postavlja roditeljstvo“, poručila je urednica portala Bebac.com Jelena Ćirić Nikolić, i dodala da će prateći ovaj projekat, roditelji sasvim sigurno imati lakši i sigurniji svaki korak na svom putu.

Lupilu je Lidlov brend za najmlađ. Brend koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe. Napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda. Oni neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.

O Lidlu

Kompanija Lidl. Kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta. Ima oko 12.200 prodavnica. Kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine Trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine. Kao i najbolji odnos cene i kvaliteta. Po tome smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“

Ali i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“. To je pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“. Na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.