Uz njega su i Burna Boy, Lee Jong-Suk, Gisele Bündchen, Naomi Campbell i Matteo Berrettini.

Foto: Mikael Jansson

U novoj BOSS kampanji pojavljuje se impresivna postava novih poznatih ličnosti u kombinaciji sa već prepoznatljivim BOSS licima i ambasadorima brenda. Legendarni britanski fudbaler i modna ikona David Beckham po prvi put se pojavljuje u kampanji nakon najave o strateškoj saradnji i dizajnerskoj kolaboraciji sa ovim brendom. Uz njega, kampanji se pridružuju nigerijski pevač i tekstopisac Burna Boy, južnokorejski glumac Lee Jong-Suk, brazilski supermodel Gisele Bündchen, legendarna Naomi Campbell, koja je ove sezone i ambasador za BOSS satove, nakit i naočare, kao i italijanski teniser Matteo Berrettini.

Još od lansiranja kampanje #BeYourOwnBOSS, BOSS poziva pojedince da vode samostalan život ispunjen stilom i samopouzdanjem. Za jesen/zimu, brend ovu poruku diže na sledeći nivo, ističući da moć da pronađete svoj glas i budete sopstveni BOSS nije samo trenutna odluka – to je za ceo život.

“Drago mi je što sam deo ove BOSS kampanje za jesen/zimu 2024, jer time započinjem dugoročnu saradnju sa brendom,” izjavio je David Beckham.

U novoj kampanji, poznate ličnosti u najnovijim BOSS kombinacijama otkrivaju svoje vodiče kroz život. Kolekcija za jesen/zimu 2024. nudi kompletan izbor garderobe za sve prilike, savršeno se uklapajući u potrebe svakodnevnog, 24/7 načina života. Karakteristična BOSS odela reinterpretirana su sa snažnim, modernim siluetama, pružajući svež pristup idealan za hladnije mesece. U kampanji, svaki od talenata beleži svoja pravila na papir u sofisticiranom poslovnom okruženju, sa korporativnim vizuelnim elementima koji su osmišljeni kao produžetak “CorpCore” teme prvi put predstavljene na BOSS reviji prošlog septembra.