U vreme kada veštačka inteligencija preuzima primat u digitalnom svetu, konferencija Digital Day 2025. donosi ključno pitanje: kako zadržati ljudski faktor u centru tehnološkog napretka? Pod sloganom “U centru pažnje.“, najznačajnija regionalna konferencija o digitalnom marketingu održaće se 29. i 30. maja u Domu omladine Beograda.
Internet revolucija je kontinuirani proces bez kraja. Pitanje koje se nameće jeste: Jesmo li dovoljno informisani i sposobni da ga razumemo i pravilno koristimo? Upravo ovaj izazov predstavlja centralnu temu ovogodišnjeg Digital Day-a.
Danas je AI u centru pažnje kao jedan od najmoćnijih alata koji oblikuju budućnost digitalnog oglašavanja. Kao nesumnjivi game-changer, veštačka inteligencija optimizuje targetiranje, personalizuje sadržaj i poboljšava efikasnost kroz brzu analizu podataka. Međutim, istovremeno raste zabrinutost zbog njenog uticaja na privatnost, sigurnost podataka i sposobnost da zameni ljudsku kreativnost.
U današnjem digitalnom prostoru, ljudsko iskustvo mora ostati prioritet. Tehnologija je stvorena od strane ljudi da služi ljudima. Etička razmatranja moraju biti vodilja u razvoju i implementaciji novih tehnologija. Ako je veštačka inteligencija u centru pažnje, ona ne može stajati sama – mora biti u službi čovečanstva.
Na 14. izdanju Digital Day-a, istražićemo načine za dizajniranje inkluzivnijeg i korisnički orijentisanog interneta. Stručnjaci i inovatori iz industrije tehnologije, medija i marketinga okupiće se da podele svoja iskustva i istraže kako svi možemo učestvovati u ovoj transformaciji.
Mixx Awards
Kao svake godine svečana dodela MIXX nagrada će se održati nakon završetka konferencije Digital Day, ovaj put 30. majau Klubu „Beton“ u Beogradu. Podsećamo da je prijava otvorena do 30. aprila u ponoć i da je od ove godine novi pravilnik donosi jasnije definisane kriterijume i procedure.
