Drugi pišu: AutoSrbija.club
Foto: Heineken Srbija
Beograd, novembar 2024. – Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS. kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja. Društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku. I došla do više od četiri miliona ljudi.
„Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu. Našim proizvodima i načinu na koji se u njima može uživati. Na odgovoran način. Uvek se trudimo da to naglasimo na našoj ambalaži. U našim reklamama, na promocijama. Kao i kroz naša partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost. Ali i obavezu da ličnim primerom istaknemo značaj. I budemo primer odgovornog uživanja u pivu“, izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.
U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda do više od trećine svih vozača a na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.
Pročitajte još: Sva nova vozila su opremljena crnom kutijom
Kao deo digitalne strategije kompanije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i TV voditelj i novinar Mladen Alvirović.
Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.
Pročitajte još: Izdat vodič za mlade vozače
Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače uz osnovnu poruku da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol i da je uvek najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira, a ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.
Pročitajte još: Nikola Miljković je zablistao ove godone u Reno klio kupu
KAD IDE TURA, NE IDE GAS!
HEINEKEN Srbija