Uspešno preduzetništvo je nezamislivo bez biznis plana za društvene mreže

U susret novoj sezoni kampanje She’s Next, ovogodišnji Vivaldi Forum doneo nam je poseban razgovor Milana Maglova, edukatora iz oblasti promocije biznisa na društvenim mrežama i Katarine Todosijević, direktorke marketinga i PR-a agencije New Moment, koji su razgovarali o prvim koracima u preduzetništvu iz ugla marketinga kao temelju svakog biznisa, stoga otkrivamo ključne savete i strategije koje mogu pomoći u uspešnom vođenju biznisa ali i promociji na društvenim mrežama

Milan Maglov, poznat po svojoj sposobnosti da prepozna trendove i uspešno implementira nove tehnologije, predstavlja ključne inovacije u savremenom oglašavanju i digitalnom preduzetništvu. U najnovijem pregledu njegovih uvida, on postavlja perspektive o važnosti društvenih mreža za poslovni uspeh, strategije za uspeh u digitalnom dobu, njegovim počecima u preduzetništvu. Zašto je važno adaptirati se na promene koje donosi digitalna era i strategijama za efikasno korišćenje platformi poput TikToka kako bi se brendovi istakli. 

Inicijative poput She’s Next ključne za razvoj ženskog preduzetništva u Srbiji 

Milan Maglov naglašava važnost podrške ženama u preduzetništvu, posebno kroz inicijative poput She’s Next, koja podržava žensko preduzetništvo, aktivno investira u edukaciju i razvoj preduzetnica, ulažući u njihov biznis i osnažujući ih da ostvare svoje snove. Biznis se često posmatra kao muško polje delovanja, stoga je ženama mnogo teže, te im je potrebno više podrške i možda njihovog samopouzdanja da krenu u te vode.

Prepoznajte važnost podrške zajednice i angažujte se u projektima koji doprinose ravnopravnom uključivanju žena u svet biznisa.

Katarina Todosijević, direktorka marketinga i PR-a agencije New Moment i Milan Maglov, edukatora iz oblasti promocije biznisa na društvenim mrežama

Napravite detaljan biznis plan

Prvi korak ka uspehu u preduzetništvu je izrada detaljnog biznis plana. Detaljan plan  vaše ciljeve, strategije za njihovo postizanje i analize tržišta. Bez jasnog plana, teže je pratiti napredak i donositi prave biznis odluke.

Pametno budžetiranje za marketing je pametno ulaganje za dugoročne benefite

Prema Milanovom mišljenju, česta greška u marketingu je nedovoljno razdvajanje ili nepravilno budžetiranje. Prepoznajte ključne kanale za vašu ciljnu grupu i alokirajte budžet prema njihovom potencijalu za postizanje željenih rezultata.

Prigrlite novine kao što je TikTok

Maglov savetuje da je važno pratiti nove trendove i tehnologije u digitalnom marketingu. Platforme poput TikToka pružaju priliku za kreativne kampanje drugačijeg formata. Važno je da kompanije budu prisutne na TikTok-u, ali nije neophodno da svaki brend bude tamo ukoliko ne može da se prilagodi novim pravilima i tonu komunikacije same platforme. Budite spremni da eksperimentišete i prilagodite strategiju kako bi se iskoristile nove mogućnosti.

Budite otvoreni za saradnju i savete

Iako je važno imati svoju viziju, Maglov naglašava da je saradnja sa stručnjacima i otvorenost za savete ključna za uspeh. Početnički entuzijazam može dovesti do želje da se sve radi po svojoj viziji. Prilagodite se okruženju i budite spremni na izmene koje mogu doprineti boljim rezultatima.

Inovativnost u Kampanjama je neophodna zato razmišljajte izvan uobičajenih okvira

Maglov upozorava da mnogi brendovi i kompanije nisu spremni da rizikuju sa inovativnim pristupima u marketingu. Brendovi često nisu spremni na promene i često se drže ustaljenih formata koji možda nisu najbolji za njihovu vrstu komunikacije. Neki od najuspešnijih projekata dolaze iz smelih ideja koje privlače pažnju i angažuju ciljanu publiku. Budite hrabri i spremni za inovacije.

Prilagodite strategiju promenama u digitalnom okruženju i pratite trendove

Sa brzim inovacijama na društvenim mrežama, Maglov savetuje kontinuirano praćenje trendova i prilagođavanje strategije promenama. Trendovi se brzo menjaju, pa je važno pratiti ih i prilagoditi strategiju na svakih nekoliko meseci. TikTok strategija je posebno važna za brze, sažete formate koji su popularni među korisnicima. Ono što je bilo efikasno pre godinu dana možda više nije, stoga budite spremni na konstantno učenje i prilagođavanje.

Za još ovakvih korisnih sadržaja, možete se pridružiti She’s Next zajednici putem sledećeg linka