Kompanije Lidl Srbija i Essity realizovale su tokom oktobra drugu po redu zajedničku kampanju. „Za lepši život svakog deteta“.
Foto: Lidl
Tom prilikom prikupljeno je 35 hiljada evra. Donacije, koja je potrebna za obnovu prostorija Svratišta za decu na Novom Beogradu. Cilj stvaranjenboljih uslova za boravak.
Tokom oktobra kompanije Lidl i Essity su za donaciju izdvojile po 20 dinara od svakog prodatog proizvoda u Lidl prodavnicama, brendova Libresse i Zewa.
Za vreme trajanja kampanje bile su organizovane posebne akcije i popusti na ove proizvode, što je doprinelo većoj motivaciji potrošača da se priključe humanitarnoj inicijativi.
„Ponosi smo na činjenicu da već dve godine u saradnji sa kompanijom Essity pomažemo onima kojima je pomoć najpotrebnija. Veoma smo zahvalni našim potrošačima. Oni su nas podržali u ovoj ideji i doprineli da zajedničkim snagama poboljšamo uslove za boravak dece. Ona su svakodnevno izložena izazovnim životnim okolnostima“, izjavila je Marija Kojčić ispred Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Kao vodeća svetska kompanija za higijenu i zdravlje, kompanija Essity, već dugi niz godina aktivno sprovodi različite humanitarne i društveno odgovorne projekte. A sada su svojim brendovima Libresse i Zewa omugućili i potrošačima da kroz svoju svakodnevnu kupovinu pruže značajnu podršku.
„Veoma smo srećni što, zajedničkim snagama, sa našim partnerom Lidlom, već drugu godinu, uspevamo da doprinesemo boljitku lokalne zajednice. I da pomognemo našoj deci. Ovom prigodom zahvalila bih i kupcima Lidla. Oni su prepoznali naša nastojanja i iznova nas podržali“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić, Senior Shopper marketing menadžerica iz kompanije Essity.
Korisnici usluge Svratišta su deca uzrasta od 5 do 15 godina. Ona su usled teških životnih okolonosti izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. U Svratištu dobijaju redovne, nutritivno izbalansirane obroke. Čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima. Ali i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište za decu predstavlja sigurno okruženje.Utočište koje odgovara na njihove potrebe i neguje njihov psihosocijalni razvoj.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
O Essity
Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda .Ons razvija i proizvodi održive proizvode za ličnu negu i zdravstvene proizvode. Proizvodi kompanije prodaju se u oko 150 zemalja. Pod 2 vodeća globalna brenda, TENA i Tork. Ali i mnogim drugim snažnim brendovima: Zewa, Libresse, Libero, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic, Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast.
Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa. Veoma im je važno društveno odgovorno poslovanje. Uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu. Koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze načine da budu održiviji kao kompanija.