• E PERFORMANCE hibridni pogon sa izlaznom snagom od 600 kW (816 kS)
  • Najveće ubrzanje od svih modela AMG serije: od 0 do 100 km/h za samo 2,8 sekundi
  • Opsežne opcije prilagođavanja uključujući program MANUFAKTUR

Afalterbah/Šangaj. Tokom vikenda Formule 1™ u Šangaju, Mercedes-AMG je predstavio novi vrhunski model u svojoj GT seriji. Izuzetno moćan E PERFORMANCE hibridni pogon koji se sastoji od V8 motora i električnog motora obezbeđuje munjevitu reakciju zajedno sa naglašenom isporukom snage. Inovativna tehnologija motosporta, inspirisana Mercedes-AMG PETRONAS F1 timom, čini osnovu jedinstvenog vozačkog iskustva prepunog performansi i dinamike vožnje.

“Od nule do 100 za 2,8 sekundi – nijedan model serije AMG nikada ranije nije ubrzavao tako jako. Imajući u vidu ove vrednosti, bilo je jasno da je svetska premijera novog AMG GT 63 S E PERFORMANCE morala da se održi tokom održavanja trke Formule 1™. Naš četvorolitarski V8, u kombinaciji sa hibridnim sistemom vrhunskih performansi, čini vozilo vrhunskim modelom u našoj GT porodici. GT 63 S E PERFORMANCE kombinuje vrhunske performanse sa veoma dinamičnim iskustvom u vožnji. Istovremeno, vozilo nudi široke opcije opreme i visokokvalitetne materijale, što ga čini jednim od najekskluzivnijih kupea vrhunskih performansi na tržištu.”, kaže Michael Schiebe, CEO Mercedes-AMG GmbH rukovodilac poslovnih jedinica Mercedes-Benz G-Class & Mercedes Maybach.

U novom AMG GT 63 S E PERFORMANCE, 4,0-litarski V8 biturbo motor i AMG Electric Drive Unit zajedno stvaraju sistemsku snagu od 600 kW (816 KS) i maksimalni obrtni moment do 1.420 Nm. Rapidno ubrzanje do 100 km/h za 2,8 sekundi i maksimalna brzina od 320 km/h naglašavaju moćne performanse. Sistemi kao što je AMG ACTIVE RIDE CONTROL sistem oslanjanja sa poluaktivnom stabilizacijom naginjanja i aktivnim upravljanjem zadnje osovine obezbeđuju širok raspon između dinamike vožnje i svakodnevne udobnosti.

E PERFORMANSE: Motor sa unutrašnjim sagorevanjem napred, elektromotor pozadi

Pogon novog AMG GT 63 S E PERFORMANCE kombinuje AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor na prednjoj osovini sa električnim pogonom na zadnjoj osovini. Integriše 150 kW (204 ks), sinhroni elektromotor sa trajnom pobudom sa dvobrzinskim menjačem koji se električno uključuje i mehaničkim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem zadnje osovine. Lagana baterija visokih performansi se takođe nalazi iznad zadnje osovine. Ovaj kompaktan dizajn rezultira brojnim prednostima. Elektromotor deluje direktno na zadnju osovinu i stoga svoju snagu može direktnije pretvoriti u pogon. Ovo daje dodatni podsticaj prilikom polaska, ubrzavanja ili preticanja. Kako se klizanje na zadnjoj osovini povećava, pogonska sila elektromotora se takođe prenosi na prednje točkove po potrebi. Mehanička veza potpuno varijabilnog AMG Performance 4MATIC+ pogona na sva četiri točka ovo omogućava preko kardanskog vratila i pogonskih vratila . Pozicioniranje na zadnjoj osovini poboljšava raspodelu težine i osovinskog opterećenja u vozilu i na taj način čini osnovu za ubedljivo upravljanje.

Pregled tehničkih podataka

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE Coupé
Sistemska snaga600 kW (816 hp)
Sistemski obrtni moment1,080–1,420 Nm
Motor sa unutrašnjim sagorevanjem4.0-litre-V8 with direct injection and biturbo-charging
Radna zapremina3,982 cm3
Maksimalna snaga SUS motora450 kW (612 hp) at 5,750–6,500 1/min
Maksimalni obrtni moment SUS motora850 Nm at 2,500–4,500 1/min
Maksimalna snaga električnog motora150 kW (204 hp)
Maksimalni obrtni moment električnog motora320 Nm
Tip pogonaAMG Performance 4MATIC+ pogon na sve točkove sa potpuno varijabilnom raspodelom momenta
Menjački prenosnikAMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Potrošnja energije ponderisana , kombinovana12.6 kWh/100 km plus 8.2 l/100 km
Potrošnja sa praznom baterijom visokih performansi12.3 l/100 km
CO2 emisija ponderisana, kombinovana188 g/km
CO2 klasa/kada je baterija praznaG/G
Raspoloživa energija u bateriji6.1 kWh
Električni domet 13 km (EAER)
Ubrzanje 0-100 km/h2.8 s
Maksimalna brzina320 km/h