Uoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bude svojevrstan hub u okviru kojeg zainteresovani samostalni trgovci mogu naći sve potrebne informacije.  

Na novom sajtu se nalaze svi detalji o franšizi, pogodnosti koje METRO nudi svojim partnerima, ali i brojni korisni saveti. Tako recimo, mali, nezavisni trgovci mogu da pogledaju posebnu sekciju sajta koju čine saveti koji se odnose i na upite oko započinjanja sopstvenog trgovačkog biznis. Između ostalog na sajtu se mogu dobiti i korisna uputstva i adekvatan raspored koraka koje je potrebno sprovesti pre samog otvaranja radnje.  

Novi sajt “Jutro” franšize nudi i pregled fotografija već otvorenih radnji i iskustva partnera koji su deo ovog METRO programa podrške samostlanim trgovcima. Naravno, tu je i kontakt forma putem koje svi zainteresovani mogu da stupe u kontakt sa timom franšize, u najkraćem roku. 

METRO je pokrenuo „Jutro“ franšizu zbog potrebe da se malim, samostalnim trgovcima u Srbiji pomogne kako da opstanu na tržištu, tako i da svojim održivim razvojem doprinesu njegovoj većoj dinamičnosti, a samim tim i stabilnijoj domaćoj ekonomiji. U poslednjih godinu dana otvoreni su objekti u Beogradu, Nišu, Leskovacu, Novom Bečeju, Valjevu, Batočini, Jagodini, Ćupriji, Doljevcu, Knjaževcu i na Divčibarama.