Tradicionalna godišnja priznanja

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije koje u ovoj godini baštini 65 godine postojanja, objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja Priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima.

Priznanja se dodeljuju za ostvarene radove u struci koji su nastali od 1. decembra 2024. do zaključenja ovogodišnjeg konkursa. Nagrade se ove godine dodeljuju u 21 kategoriji, sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u oblasti tržišnih komunikacija. 

Dodela prestižnih priznanja,  Grand Prix, Agencija godine, Oglašivač godine, nagrada Dragan Sakan, Vladimir Čeh, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti) kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a, na kojoj će se obeležiti i šest ipo decenija trajanja  ovog strukovnog udruženja.

Tim povodom, ovogodišnji konkurs biće u znaku jubilarnog vizuelnog identiteta, koji je kreirao Vukašin Trajković, pobednik letnjeg konkursa za novi vizuelni identitet i kojim se tradicija izvrsno stavlja u funkciju budućeg razvoja i kvaliteta

Prijave radova primaju se najkasnije do 29. novembra 2025. godine, a za rane prijave predviđeni su popusti.

O uslovima ovogodišnjeg konkursa više na  linku.