Foto: OMV


Obilaznica 2 je 64. OMV benzinska stanica u Srbiji i prva s novim vizuelnim identitetom
Novi vizuelni identitet podržava viziju OMV-a „Forward for Good“ i naglašava posvećenost kompanije da do 2050. godine postigne neto nultu emisiju štetnih gasova
Ovo je značajan korak ka implementaciji novog brend identiteta u okviru cele OMV grupe
Sveobuhvatan proces renoviranja i rebrendiranja benzinskih stanica širom Evrope odvijaće se u naredne tri godine
OMV Srbija svečano je otvorila svoju 64. benzinsku stanicu Obilaznica 2 koja je ujedno i prva sa novim brend identitetom. Obilaznica 2 se nalazi na Obilaznici oko Beograda, Dobanovci, Surčin, u smeru odakle se možete uputiti ka Nišu ili odvojiti preko auto-puta Miloš Veliki ka Čačku.
Najnovija i najmodernija OMV benzinska stanica u Srbiji simbolizuje posvećenost austrijskog industrijskog giganta, čiji je OMV Srbija deo, visokokvalitetnim i praktičnim rešenjima za mobilnost, danas i u budućnosti, kao deo OMV-ove najveće transformacije do sada.

dr Eric Schultze


„Naš novi vizuelni identitet savršeno odražava naše strateške ciljeve i transformaciju koja je u toku u OMV-u. Ponosni smo što predstavljamo brend koji ističe naš napredak i našu posvećenost doprinosu održivijoj budućnosti. Naš novi identitet brenda i slogan “Forward for Good” obuhvataju našu posvećenost kupcima i društvu“, rekao je dr Eric Schultze, Senior Vice President Retail Mobility & Convenience u OMV grupi, koji je prisustvovao događaju.

Svečanom otvaranju su, pored brojnih partnera, saradnika, predstavnika medija i OMV tima, prisustvovali i Njegova ekselencija Kristijan Ebner, ambasador Austrije u Republici Srbiji i Jirgen Šreder, trgovinski savetnik pri ambasadi Austrije u Beogradu.


Proces rebrendiranja biće vidljiv na svim OMV tačkama kontakta sa kupcima, uključujući oko 1.000 benzinskih stanica u sedam zemalja, koje svakodnevno opslužuju više od 650.000 kupaca.

Decebal Sorin Tudor

„OMV ostaje posvećen unapređenju mobilnosti u Srbiji, prateći potrebe i očekivanja kupaca i nudeći niz inovativnih, održivih i digitalnih rešenja.“ izjavio je Decebal Sorin Tudor, generalni direktor OMV Srbija.


Ove godine, u junu, vizuelni identitet iz 1995. godine je obnovljen sa sveobuhvatnom strategijom brenda i brendiranjem, ilustrujući kontinuirani napredak, održivost i pristup usmeren ka budućnosti.