Poziv zajednici da podrži završetak četiri domaća animirana filma

Prvi regionalni investicioni fond za razvoj animiranih filmova Animond pokrenuo je kampanju „Podrži crtaće – Mesec domaće animacije“.

Cilj kampanje je da se javnosti predstavi četiri kratka domaća animirana filma koji su u završnoj fazi proizvodnje i da pozove zajednicu da podrži njihov završetak.

Vojin Vasović, filmski reditelj i osnivač fonda Animond je o kampanji rekao: 

Ideja kampanje je da podržimo i stvorimo neke buduće crtaće koje bismo i sami voleli da gledamo, a koji će biti posebno značajni za današnje generacije. Mi smo odrastali uz Baltazara i Čudesnu šumu, a želimo da i deca koja danas odrastaju mogu da kažu da imaju svoj omiljeni domaći crtani film, na našem jeziku i sa našom tematikom. Siguran sam da ćete u ova četiri pažljivo odabrana crtaća brzo naći svog favorita. Hvala svima koji su do sada podržali kampanju, sve smo bliži cilju!

Crtani filmovi kojima je potrebna podrška rađeni su u različitim tehnikama od 2D, 3D do tradicionalne ručno crtane animacije i obuhvataju sledeće filmove: „Ja sam Akiko“ Damira Romanova, „Dete u meni“ Anđele Joković, „Lebdenje“ Jelene Milunović i „Ruben i papagaj“ Stevana Mitrovića.

„Ja sam Akiko“ zasnovan je na romanu leskovačkog autora Stefana Tićmija, koji je ovenčan godišnjom književnom nagradom „Politikin Zabavnik“. Ovaj kratak crtani film predstavlja neobičnu devojčicu čija mašta je često dovodi u nevolje u školi. Film „Dete u meni“ je autorkino lično viđenje sveta odraslih koji zaboravljaju kako je to biti dete (i koji ih podseća na isto!). Crtać „Lebdenje“ prati svet mlade devojke koji se ruši kada sazna za borbu svog oca sa iscrpljujućom mentalnom bolešću. Radnja animiranog filma „Ruben i papagaj“ prati usamljenog i mrzovoljnog koncertnog dirigenta koji, kada ode u penziju, beži u prirodu, a tamo ga prati saputnik koji buku grada prenosi na čitavu šumu.

Na veb stranici animond.co možete da pogledate na koji način da pomognete završetak ova četiri crtaća, a organizatori i autori su pripremili niz uzbudljivih nagradnih paketa.

Animond vas poziva da budete deo kampanje i na društvenim mrežama. Napište koji vam je omiljeni crtani film iz detinjstva i zašto su vam crtaći važni, podelite to na društvenim mrežama i označite objavu heštegom #mesecdomaćeanimacije i/ili #podržicrtaće.