Danas je sa radom počela prva samouslužna kasa trgovinskog lanca Lidl u prodavnici u ulici Vojislava Ilića 143.

Kompanija je otvaranjem samouslužne kase za potrošače započela dinamičan proces uvođenja ovog tipa kasa u svoje prodavnice, te u narednom periodu i potrošači koji svoje nabavke obavljaju u drugim Lidl prodavnicama mogu očekivati ovaj vid naplate i usluge. Kao jedini savremeni diskontni lanac u Srbiji, Lidl je prepoznat po jedinstvenom iskustvu kupovine koje nudi brzu i jednostavnu nabavku, ali i po tome što je dinamičan i prati trendove, konstantno investirajući u ponudu i obezbeđivanje uvek boljih uslova kupovine.

Kase u trgovinama predstavljaju značajno mesto za trgovce i potrošače, s obzirom na to da je to upravo mesto na kojima svaki potrošač završava svoju posetu prodavnici, odnosno proces kupovine. Standardna praksa naplate kupovine do nedavno podrazumevala je da svaki potrošač ima jednak pristup kasi za kojom se nalazi prodavac koji obračunava obavljenu kupovinu. To znači da su svi potrošači u redu za kasu bili jednaki, nezavisno od obima nabavke. Danas, samouslužne kase nude novu mogućnost samostalne naplate i u tom smislu omogućavaju značajnu uštedu vremena za one potrošače koji imaju samo nekoliko proizvoda.

Uvođenjem samouslužnih kasa u naše prodavnice želimo da potrošačima dodatno pojednostavimo kupovinu u Lidlu. Uvek osluškujući potrebe kupaca i tržišne trendove, u naše poslovanje često uvodimo inovacije, a sve sa ciljem da obezbedimo maksimalno zadovoljstvo i jedinstveno iskustvo kupovine po čemu smo prepoznati i kod nas i u svetu“, izjavila je Marija Kojčić rukovodilac sektora Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija

Prilikom pristupa samouslužnim kasama u Lidlu, potrošači mogu započeti proces skeniranja i plaćanja potrošačke korpe izvršavanjem jedne od sledećih radnji –  skeniranjem prvog proizvoda, skeniranjem Lidl Plus aplikacije ili klikom na ekran. Za uspešnu upotrebu samouslužne kase potrebno je skenirati svaki proizvod pojedinačno i odložiti ga na kontrolnu vagu, gde je neophodno da ostane do kraja upotrebe kase. Ovo važi za proizvode koji poseduju bar-kodove, dok je ostale moguće odabrati iz dostupnog menija na ekranu kase (voće, povrće, proizvodi iz Lidl pekare). Ukoliko potrošač u bilo kom trenutku oseti da mu je potrebna pomoć, u mogućnosti je da je zatraži od Lidl asistenta klikom na opciju „Pozvati kasira“ na ekranu ili pozivajući ga usmenim putem.

Na samouslužnoj kasi moguće je isključivo kartično plaćanje – platnim ili poklon karticama, a odabirom opcije gotovinskog plaćanja račun se memoriše i plaća na ekspresnoj kasi koja se radi te namene nalazi na kraju zone samouslužnih kasa.

Mogućnost korišćenja samouslužnih kasa u Lidl prodavnicama potrošaču daje dodatnu fleksibilnost pri pakovanju proizvoda u svom ritmu bez osećaja da „zadržava“ kolonu. Ipak, svi potrošači ukoliko to žele i dalje mogu da proces kupovine završe na regularnim kasama, kroz saradnju sa zaposlenim kasirkama i kasirima.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 70 prodavnica u 40 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.