• Subota, 27. jula, obeležila je najveći broj novih plaćenih pretplatnika za striming u jednom danu u Evropi za Warner Bros. Discovery.
  • Značajan rast broja pretplatnika u svim većim tržištima u Evropi, posebno u Francuskoj, Italiji, Poljskoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji.

Džej Bi Peret, izvršni direktor i predsednik za globalni striming i igre u Warner Bros. Discovery, izjavio je: 

„Pariz 2024 je premašio sva očekivanja za fanove i gledaoce, kao i za striming poslovanje Max-a i Warner Bros. Discovery-ja. Dodali smo milione novih plaćenih pretplatnika i angažovali milione gledalaca svakodnevno na strimingu, koji su tokom Igara gledali milijarde minuta sadržaja. Naš zamah u rastu striminga samo jača, a pred nama je još skoro polovina globalnog tržišta. Čestitke i hvala našim velikim partnerima u Međunarodnom olimpijskom komitetu (IOC) i Organizacijskom komitetu Pariz 2024 na epskim Olimpijskim igrama.”

Endrju Georgiou, predsednik i generalni direktor Warner Bros. Discovery U.K & Ireland i WBD Sports Europe, rekao je: 

„Pariz 2024 je ponovo pokazao vrednost povezivanja vrhunskog sporta i zabave kako bi se povećala gledanost i angažovanost u velikom obimu. Iskoristili smo ovu priliku tokom ovih Igara, pružajući produkciju svetske klase sa izuzetnim stručnjacima na ekranu i pričama iz lokalnih zemalja, što se ponovo pokazalo kao dobitna kombinacija. Max se pokazao kao prekretnica za gledanje sporta, sa poboljšanim iskustvom proizvoda i novim interaktivnim funkcijama koje su podstakle veći broj pretplatnika da dođu na platformu i ostanu angažovani duže vreme.”

Warner Bros. Discovery

Dodatni istaknuti momenti uključuju:

Besplatni kanali i pretplatnička televizija

  • Prosečna gledanost linearne televizije za Pariz 2024 na platformama Warner Bros. Discovery bila je dvostruko veća u odnosu na Tokio 2020, što pokazuje da Olimpijske igre i dalje privlače veliku pažnju u Evropi na svim platformama.
  • Impresivan udeo u gledanosti – više od 80% za nekoliko događaja – zabeležen je na besplatnim kanalima (u Finskoj, Norveškoj i Švedskoj) i na pretplatničkoj mreži Eurosport – uključujući povećanje udela u poređenju sa besplatnim kanalima u mnogim teritorijama.

Obeležavajući svoje prve Olimpijske igre kao Warner Bros. Discovery, Olimpijske igre u Parizu 2024 bile su prikazane u skoro 50 zemalja na 20 jezika preko Max-a, discovery+ i Eurosporta na linearnoj televiziji. Prema novom ugovoru koji je najavljen u januaru 2023. godine, Warner Bros. Discovery će i dalje biti jedino mesto koje će prikazivati svaki trenutak Igara na svojim striming i digitalnim platformama i imati potpuna prava za plaćenu televiziju. Ovo uključuje Zimske olimpijske igre u Milanu i Kortini 2026, Olimpijske igre u Los Anđelesu 2028, Zimske olimpijske igre u Francuskim Alpima 2030. i Olimpijske igre u Brizbejnu 2032.