Foto: MEKST/AIESEC
Kroz jedan od najvećih nacionalnih programa neformalne edukacije, Coca-Cola podrška mladima, ove godine novim znanjima osnaženo je oko 3.000 mladih u Srbiji. Ukupno je realizovano preko 10 jedinstvenih predavanja, održanih online, ali i uživo, a mladi su imali priliku da steknu nova znanja i veštine od istaknutih predavača.
Ovo je sedma godina u kojoj kompanija Coca-Cola HBC Srbija realizuje ovaj program, namenjen mladima, sa ciljem da uspešno startuju karijeru ili pokrenu sopstveni biznis. Ukupno, kroz program je do sada osnaženo više od 13.000 mladih iz cele Srbije.
„Uz formalno obrazovanje, značaj neformalne edukacije na tržištu rada koje svake godine iznedri neko novo zanimanje, postaje sve veći. Od onih koji tek stupaju na tržište rada često se očekuju veštine i znanja koja se mogu dobiti jedino neformalnim obrazovanjem ili iskustvom. Prepoznali smo ovaj izazov i već sedam godina osnažujemo mlade, osnažujući time i cele zajednice. Ponosni smo na 3.000 osnaženih mladih samo u godini za nama, ali i na brojne partnere koji sa nama rade na ovom cilju“, istakla je Mileva Kuvelja, menadžerka za eksterne komunikacije u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Značaj programa potvrdila je i prestižna nacionalna nagrada za društveno-odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“, koju je kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, ove godine dodelila Privredna komora Srbije.
Inicijativa Coca-Cola podrška mladima nastaviće da bude most koji povezuje mlade talente sa neiscrpnom bazom znanja i iskustava. Program je planiran i za sledeću godinu, kako u Srbiji, tako i na ostalim tržištima na kojima posluje kompanija Coca-Cola HBC. Informacije o narednoj sezoni možete pratiti na online platformi programa https://coca-colapodrskamladima.com/https://coca-colapodrskamladima.com/, na kojoj je dostupno više od 50 sati edukativnog materijala.