Foto: (c) Lukas Thüringer

“Microdose Vienna“ – sastojci poput znoja Lipicanera, čestica prašine s Klimtove „Emilie Flöge“ ili čestica čelika sa Velikog točka su neki od sastojaka pilula koje Bečki turizam distribuira u SAD-u i Velikoj Britaniji u okviru svoje aktuelne kampanje „Microdose Vienna“. Provokativna kampanja ima za cilj da privuče posetioce iz Sjedinjenih Američkih Država u Beč. 

(c) MXR

„Microdosing“ – pojam koji je trenutno veoma popularan, posebno na anglo-američkom prostoru, opisuje upotrebu farmakoloških supstanci u minimalnim dozama radi povećanja kreativnosti, koncentracije i osećaja sreće. Kao legalna alternativa konzumiranju pravih droga, Bečki turizam je zajedno sa Bečkom apotekom Saint Charles stvorio šest pažljivo odabranih trenutaka iz Beča u šest različitih tableta. Glavni sastojci su znoj Lipicanera iz Španske škole jahanja, zvučni talasi s koncerta Bečkih simfoničara, čestice prašine s Klimtove slike „Emilie Flöge“, vinski kamenčići iz kupaža vinarije „Mayer am Pfarrplatz“, čestice čelika iz Velikog točka u Beču, kao i duh nedavno otkrivenog privatnog sefa Zigmunda Frojda. Kampanja se obraća publici i putem društvenih mreža i video zapisa: Take a Trip to Vienna“.

(c) Vienna Tourist Board_Hermann Höger

„Projektom ‘Microdose Vienna’ pružamo konkretan susret sa bogatstvom i lepotom Beča pre putovanja, u malim dozama, jer bogato kulturno nasleđe grada može da preplavi posetioca koji prvi put dolazi. Bečki trenuci u obliku pilula predstavljaju grad kao pulsirajući centar umetnosti i kulture, čija poseta proširuje vidike i svest. Naša analiza pokazuje da oko polovine svih posetilaca Beča su povratnici ili stalni gosti. Onaj ko je jednom bio u Beču, Beč ga više ne pušta“, kaže direktor Bečkog turizma, Norbert Ketner.

(c)Vienna Tourist Board_Hermann Höger

Bečki turizam je svoju ekskluzivnu koleciju tableta upakovanih kao farmaceutski proizvod, poslao odabranim medijskim predstavnicima i stvaraocima sadržaja u SAD-u i Velikoj Britaniji. Takođe će „Microdose Vienna“ u aprilu biti predstavljen na događaju za medije u Njujorku. Iako setovi pilula nisu dostupni za kupovinu, u SAD-u i Velikoj Britaniji publika ima mogućnost da dobije po deset setova putem nagradne igre na landing stranici kampanje.

(c) Vienna Tourist Board_Hermann Höger

„SAD su najvažnije tržište Beča van Evrope, američko tržište je ciljna grupa aktuelne kapmanje. Kupovna moć i otpornost ovog tržišta na krize, već su se dokazale prošle godine“, istakao je Ketner.