U skladu sa politikom da potrošačima ponudi pažljivo odabrani asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, kompanija Lidl Srbija je u poslednjih godinu dana u svim svojim prodavnicama snizila redovne cene za više od 500 omiljenih proizvoda. Na ovaj način kompanija teži da potrošačima svakodnevno obezbedi pristupačne cene za proizvode u različitim kategorijama – od osnovnih životnih namirnica, mlečnih proizvoda, pića, kozmetike i hemijskih proizvoda.

U vremenskom rasponu od aprila 2023. do aprila 2024. cene više od 500 proizvoda su snižene za čak do 20 procenata, a potrošači i u narednom periodu u Lidlovim prodavnicama širom Srbije mogu očekivati veliki broj akcijskih popusta, zanimljivih artikala tokom tematskih nedelja i niže redovne cene proizvoda, sa krajnjom težnjom da, kao i do sada, potrošačka korpa uporednog kvaliteta u Lidlu bude najpovoljnija.

Uprkos svim izazovima koji su pogodili retail industriju u prethodnom periodu, trudimo se da povećanje nabavne cene proizvoda, transporta, energenata i drugi troškovi ne utiču i da ne budu direktno putem povećanja cena preneti na potrošače. Ovo snižavanje cena velikog broja proizvoda još jedan je od načina da pokažemo da smo pouzdan partner našim potrošačima i da osnažujemo poverenje koje smo stekli od početka poslovanja u Srbiji“, izjavio je generalni direktor Lidla Srbija Dragan Čigoja.

Veliko poverenje potrošača u kompaniju Lidl Srbija ove godine dokazuje i prestižna nagrada „Izabrana prodavnica godine“. Nagrada, koju dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“ (Voted Product of the Year), rezultat je nezavisnog i transparentnog istraživanja koje je sprovela najveća globalna istraživačka kompanija NielsenIQ. U okviru istraživanja potrošači na teritoriji Srbije imali su mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama. Ovom nagradom je Lidl potvrdio da prodavnice ove kompanije zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, nudeći jednstveno iskustvo kupovin