Film „365 dana”, koji se pojavio na Netfliksu u februaru 2020. godine, lansirao je u zvezde zgodnog Italijana Mikelea Moronea. 

Pre filma, Morone je živeo običnim životom u severnoj Italiji. 

Morrone ima 33 godine i otac je dva sina. Nakon razvoda od njihove majke, Rube Sadeh, počeo da radi kao baštovan u selu od hiljadu stanovnika za samo 600 dolara mesečno. Glumac je uvek bio otvoren i iskren o tome kako ga je razvod doveo do depresije.

Glumom se bavi od 2011. godine, ali poziv za glavnu ulogu u „365 dana” ga je iznenadio, toliko da je u početku mislio da je u pitanju šala. Kako nije mogao ni da priušti sebi da ode na kasting u Londonu, za film za koji će se ispostaviti da je prekretnica njegovog života, Netfliks je platio putne troškove.

Nikada nije išao u školu glume, a i samouki je gitarista. Dobro govori engleski, koji je naučio zbog snimanja filmova, od kojih je nekoliko u postprodukciji, i arapski, s obzirom na to da njegova bivša žena živi u Bejrutu sa decom. Objavio je dva albuma, a spot za pesmu „Feel It“, koja se može čuti u filmu „365 dana“, već je pregledan 76 miliona puta na YouTube servisu. Nedavno je potpisao ugovor sa nezavisnom izdavačkom kućom 477 Records.

Pored glume i muzike, bavi i slikanjem, a čest je gost i na modnim događajima. 

Koliko ga žene obožavaju dobro ilustruje incident iz septembru 2022. godine, kada je prisustvovao otvaranju luksuzne radnje u Dizeldorfu. Zbog velike navale obožavateljki, policija je morala da zatvori ulicu. 

Ove godine Morone je postao zaštitno lice brenda HELL Energy. Reklamna kampanja, dostupna u više od 60 zemalja, kroz šest uzbudljivih video spotova prikazuje Moronea u svakodnevnim situacijama tokom kojih konzumira energetsko piće HELL.