- Sa više patenata prijavljenih za novi Range Rover Electric od bilo kog drugog Range Rovera, prototipovi su sada podvrgnuti jednom od do sada najstrožih programa inženjerske sertifikacije – kako bi bile potvrđene sposobnosti koje uključuju ekstremne temperature, sve uslove i svaki teren – i naravno prolaz kroz vodu dubine do 850 mm1
- Uspešno napredujući prema planu, inženjeri stvaraju najtiši i najprefinjeniji Range Rover koji je do sada kreiran; sa jedinstvenom konfiguracijom za aktivno uklanjanje drumske buke i dizajnom zvuka, plus nivoi udobnosti u kabini koje omogućuje električna podloga, za opušten savremeni luksuz
- Range Rover nudi prvi pogled na dugo očekivani Range Rover Electric, koji u jedinstvenom dizajnu Range Rovera otelovljuje modernost koja oduzima dah, sa suptilnim detaljima koji upućuju na njegov potpuno električni pogon
- Arhitektura od 800 V omogućiće brzo punjenje na javnim mrežama
- Range Rover će budućim klijentima ponuditi besprekorno iskustvo vlasništva električnog automobila – punjenje bez napora, energetska partnerstva, bežične nadogradnje softvera i inteligentnu tehnologiju za maksimalno povećanje dometa
- Range Rover Electric biće izgrađen na fleksibilnoj Modularnoj uzdužnoj arhitekturi u Solihalu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, zajedno sa postojećim blagim i plug-in električnim hibridnim vozilima Range Rover sa produženim dometom, dok se u fabrici otvara novi pogon za šasije vredan 70 miliona funti
- Baterije i električne pogonske jedinice (EDU) biće sastavljane u novom JLR Centru za proizvodnju električnih pogona u Vulverhemptonu, u Ujedinjenom Kraljevstvu
Gejdon, Ujedinjeno Kraljevstvo, 15. decembra 2023.- Danas Range Rover otvara listu čekanja za svoj dugo očekivani Range Rover Electric, pre mogućnosti klijenata da formalno naruče.
Džeraldin Ingam, glavna direktorka, Range Rover
„Od kada je u prodaji 2021, najnovija generacija Range Rovera postavila je novo merilo poželjnosti. Širom sveta beležimo najviše nivoe potražnje klijenata u našoj 53-godišnjoj istoriji.“
„Zbog ove priče o uspehu bez presedana, sada otvaramo službenu listu čekanja kojom se pruža prilika ulaska u grupu prvih koji će unapred naručiti u poslednje vreme najiščekivaniji Range Rover.“
„Obeležavanje novog doba za brend Range Rover: originalni luksuzni SUV sada je dostupan kao potpuno električni model.“
Najavljujući sledeću fazu na svom putu moderne luksuzne elektrifikacije, prvo potpuno električno vozilo Range Rover naglasiće svoje istaknute kvalitete modernog luksuza. Njegov jedinstveni britanski dizajn i dalje je izražajan i nepokolebljiv, dok će njegova mogućnost kretanja po svim terenima obezbediti da vuča2, prolazak kroz vodu i tehnologija za sve terene nadmaše sve ostale luksuzne električne SUV-ove.
Tomas Miler, izvršni direktor, Odeljenje za inženjersko projektovanje proizvoda, JLR
„Uspešno napredujemo u kreiranju do sada najtišeg i najprefinjenijeg Range Rovera.
„Magične komponente Range Roverovog uspeha ostaju nepromenjene: bezvremenski minimalistički dizajn, opuštajuća kabina i sposobnost putovanja bilo kuda – ali sada u ponudi sa nultom emisijom izduvnih gasova.
„I kao što se to ponavlja kroz istoriju, Range Rover će nastaviti da postavlja nove standarde. Prvi takve vrste. Električni luksuzni SUV koji može da ispuni ono što se očekuje od Range Rovera. Pravi globalni luksuzni proizvod, po prvi put u ovoj industriji.
„Stvoren u srcu Ujedinjenog Kraljevstva, Range Rover Electric naći će svoje mesto u ponudi zajedno sa blagim hibridom [MHEV] i plug-in električnim hibridom [PHEV], nudeći široku paletu opcija koje ispunjavaju potrebe naših klijenata.“
Performanse Range Rovera Electric biće uporedive sa vodećim modelom Range Rover V8 i sposobnošću za sve terene koju su razvili Land Roverovi stručnjaci, a zaštitni je znak od osnivanja Range Rovera 1970. godine.
U toku je fizičko testiranje prototipa, dok inženjeri uspešno napreduju prema do sada najtišem i najprefinjenijem Range Roveru, sa jedinstvenom konfiguracijom aktivnog uklanjanja drumske buke, dizajnom zvuka i nivoom udobnosti u kabini.
Posle jedne godine virtuelnog razvoja koji obuhvata robusnost prednjeg dela, analizu sistema koja uzima u obzir zahteve za šasiju, i virtuelni prolaz kroz vodu do 50 km/h, izrađena su prva fizička vozila. Započelo je globalno testiranje na drumu, od Švedske do Dubaija, na temperaturama u rasponu od -40 C do 50 C. Program globalnog fizičkog testiranja prilagođen je prvom potpuno električnom vozilu Range Rover kako bi bila obezbeđena robusnost električnog pogonskog sistema, uključujući ispitivanje šasije, istrajnosti baterije, integriteta šasije i dinamike vozila radi obezbeđenja sigurnih termalnih vrednosti.
Novi Range Rover Electric biće dizajniran, inženjerski projektovan i izrađen u Ujedinjenom Kraljevstvu, na fleksibilnoj Modularnoj uzdužnoj arhitekturi (MLA) u Solihalu, zajedno sa postojećim blagim i plug-in hibridnim vozilima Range Rover. Po prvi put, baterije i EDU-ovi biće proizvedeni i sastavljeni u JLR-ovom novom Centru za proizvodnju električnih pogona u Vulverhemptonu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, dok se Range Rover elektrifikuje napredujući u svojoj ambiciji da postigne neto nultu emisiju ugljenika do 2039. godine.
1 Uvek proverite rutu i izlaz pre prolaska kroz vodu
2 Vuča će značajno uticati na EV domet
O Range Roveru
Svaki Range Rover predvodi kao primer modernističkog dizajna, povezanosti, prefinjenih enterijera i električnih performansi u luksuznoj vožnji bez premca. Nadahnut jedinstvenim dizajnom od 1970. godine.
Ovaj brend obuhvata Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar i Range Rover Evoque, a podržava ga Land Rover – oznaka poverenja koja se nadograđuje na 75 godina stručnosti u tehnologiji, arhitekturi vozila i vodećim svetskim off-road sposobnostima.
Kao deo vizije dizajniranog modernog luksuza koji obiluje održivošću, svaki Range Rover dostupan je kao električni hibrid. Potpuno električni Range Rover stiže 2024. godine.
Range Rover je jedan od vodećih britanskih luksuznih brendova, a prodaje se u 121 zemlji. Pripada kući brendova JLR zajedno sa Defenderom, Discovery i Jaguarom.
Važno obaveštenje JLR neprekidno traži načine za unapređenje specifikacija, dizajna i proizvodnje svojih vozila, delova i dodatne opreme, pa se promene događaju kontinuirano. Iako se ulažu svi napori u izradu ažuriranih objava, ne bi trebalo smatrati ovaj dokument nepogrešivim vodičem za trenutne specifikacije ili dostupnost, niti on predstavlja ponudu za prodaju bilo kojeg određenog vozila, dela ili dodatne opreme. Sve brojke su procene proizvođača.