Beograd, 21.05.2024 – Pre pedeset godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.
![](https://fermarket.rs/wp-content/uploads/2024/05/IMG_20240521_111835948_1-1024x575.jpg)
„Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi… zapravo je… mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju – sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu“, istakao je mag. David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.
![](https://fermarket.rs/wp-content/uploads/2024/05/IMG_20240521_105155035_1-1024x575.jpg)
Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.
![](https://fermarket.rs/wp-content/uploads/2024/05/IMG_20240521_105215990_1-1024x575.jpg)
Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.
„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno “, istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.
![](https://fermarket.rs/wp-content/uploads/2024/05/Poli-Timeline-SRB_1-1024x525.jpg)