Photo credits: WB Discovery
Beograd, 6. septembar 2023.
Porodična istorija, nasleđe i kultura vlasnika kuća će poslužiti kao inspiracija za svako renoviranje u najnovijoj seriji HGTV-a, „Otkrivanje nasleđa“, koju možete od 6. septembra, pratiti sredom od 21:00 sat. Tokom serije, dizajnerka i majka dvoje dece, Veronika Valensija i njen tim, sastajaće se sa klijentima kako bi saznali više o njihovoj porodičnoj istoriji i značajnim trenucima iz njihove prošlosti. U svakoj epizodi, ona će se konsultovati sa genealogom kako bi saznala više o kulturnom identitetu svojih klijenata i napravila kolaž u prirodnoj veličini inspirisan estetskim detaljima njihove porodične priče. Zajedno sa timom koji se sastoji od gurua dizajna Tomija Rousa, majstora izgradnje Dejvida Bolera i talentovanog umetnika Džošue Smita radiće na transformaciji doma, stvarajući prelepe i moderne prostore koji poštuju porodično kulturno nasleđe.
„Kao meksičko-indijanskom dizajneru, kultura i tradicija su oduvek igrali ključnu ulogu na ličnom planu“, rekla je Veronika. „Nadahnulo me je da ispričam porodičnu priču kroz dizajn u preko 600 renoviranja kuća, i verujem da otkrivanje naših korena može duboko uticati na svaki aspekt naših života. “
HGTV digitalne i društvene platforme će ponuditi ekskluzivni sadržaj o seriji „Otkrivanje nasleđa“ na HGTV.com koji će biti dostupan i na nalogu @HGTV i #HGTVRevealed na Facebook, Twitter, Instagram i TikTok platformama. Fanovi takođe mogu pratiti Veroniku na instagramu (veronicavalencia).
Serijal „Otkrivanje nasleđa“ je producirala kuća RTR Media.
Više o HGTV
HGTV donosi za porodice dopadljive priče, super zvezde stručnjaka za nekretnine i renoviranje i neverovatne transformacije doma koje nadahnjuju strastvenu publiku. Za svakoga ko traži zabavan i ambiciozan sadržaj za dom i stil života, HGTV je pravo mesto. HGTV nudi 10 najboljih kabelskih mreža koje se distribuiraju u 78 miliona američkih domaćinstava; web stranicu HGTV.com koja privlači prosečno 9,7 miliona ljudi svakog meseca; društvene mreže sa 27 miliona pratilaca; HGTV Magazine, mesečnu publikaciju koja doseže do više od milion čitalaca; i ekskluzivne kolekcije kućnih proizvoda kroz HGTV Home® liniju proizvoda.
O kompaniji Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) je vodeća globalna kompanija iz oblasti medija i zabave, koja stvara i distribuira najdiferenciraniji i najpotpuniji svetski portfolio sadržaja i brendova na području televizije, filma i striminga. Prisutan u više od 220 zemalja i teritorija i na 50 jezika, Warner Bros. Discovery inspiriše, informiše i zabavlja publiku širom sveta kroz svoje kultne brendove, među kojima su: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, WB Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV i druge. Za više informacija posetite www.wbd.com