“Porsche” je u Srbiji predstavio novu hibridnu “panameru” i električni”tayycan” na sjajno izvedenoj prezentaciji u Vinariji Tarpoš do koje su iz Beograda (Porsche centar) novinari stigli u jednom od najmoćnijih karavana koji je jezdio Srbijom .

Usledila je prezentacija u sjajnom ambijentu restorana Tarpoš

Porsche je proširio svoj portfolio modela Panamera sa 4 E-Hibrid i 4S E-Hibrid varijantama. Novi plug-in hibridi nude impresivno ubrzanje i performanse vožnje, kao i snažne E-performanse: električni domet je sada do 96 kilometara.

Panamera 4 E-Hybrid je posebno efikasana i prilagodljiva. Kako bi stvorio snažno ubrzanje, Porsche je kombinovao novi e-hibridni sistem sa značajno rekonstruisanim 2,9-litarskim V6 biturbo benzinskim motorom (224 kw/304 KS). Sistemska snaga od 346 kW (470 KS) i maksimalni obrtni moment od 650 Nm omogućavaju ubrzanje od nule do 100 km/h za 4,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 280 km/h. Čisto električni domet Panamere 4 E-Hibrid se povećava na 96 kilometara u WLTP ciklusu (EAER grad)

Panamera 4S E-Hibrid stavlja veći fokus na dinamiku vožnje, kao i na kontinuiranu isporuku snage u gornjem opsegu obrtaja. Njen 2,9-litarski biturbo šestocilindrični motor isporučuje 260 kW (353 KS). Snaga sistema je 400 kW (544 KS), a maksimalni obrtni moment je 750 Nm. Ovo omogućava Panameri 4S E-Hibrid da ubrza od nule do 100 km/h za 3,7 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 290 km/h.

U poređenju sa prethodnom generacijom, svi modeli Panamera E-Hibrid nude veći električni domet, brže punjenje, bolji odziv na gas i bolje performanse vožnje u gotovo svim disciplinama. Sa 25,9 kWh (bruto), nova baterija visokog napona pruža oko 45 odsto više kapaciteta u uporedivom prostoru. Istovremeno, novi ugrađeni AC-punjač od 11 kW skraćuje vreme punjenja na dva sata i 39 minuta. Sa 140 kW (190 KS) i 450 Nm obrtnog momenta, potpuno novi elektromotor nudi znatno više snage od svog prethodnika. Takođe, integrisan je u kućište na efikasan način i optimizovan za težinu, kao i u cirkulaciju ulja za hlađenje PDK menjača. Unutrašnji dizajn rotora (rotor se rotira unutar statora) smanjuje inerciju mase za 50 procenata, što poboljšava odziv gasa. Sa rekuperacijom do 88 kW, električni motor takođe doprinosi značajno povećanom električnom dometu modela Panamera E-Hibrid.

Porsche oprema sve varijante nove Panamere prilagodljivim dvokomornim vazdušnim vešanjem uključujući Porsche Active Suspension Management (PASM) sa dvoventilskim amortizerima kao standardom.

Novi Porsche Taycan: poboljšan u svakom smislu

Superiorniji: Kapacitet pinjenja je porastao sa 50 kW na  320 kW. Rekuperacija je povećana do 400 kW pri velikim brzinama.

Brži: Ubrzanje od 0 do 100 km/h je do 0,6 sekundi brže. Taycan Turbo S se ubrzava za samo 2,4 sekunde. Unapređeniji: Domet je povećan za do 35 odsto na maksimalnih 678 kilometara (WLTP). Sve varijante Taycan modela mogu se napuniti od 10 do 80 posto za 18 minuta.

Sa novim prednjim i zadnjim stilom sa novim farovima i zadnjim svetlima, stručnjaci iz Stile Porsche-a su dodatno usavršili čist, puristički dizajn Taycan-a. Nova prednja krila i ravniji farovi daju još veći naglasak na širinu Taycan-a.

Novi farovi imaju HD matričnu tehnologiju visoke rezolucije sa detaljnom optikom i sada prikazuju karakterističnu grafiku brenda u četiri tačke noću. Porsche logo na zadnjoj svetlosnoj traci ima trodimenzionalni dizajn sa staklenim izgledom. Osvetljena verzija ovoga je dostupna po prvi put, sa animacijama dobrodošlice/odlaska.

Među ostalim značajnim karakteristikama, naglašena boja Turbonite čini da se modeli Turbo i Turbo S razlikuju od ostalih verzija kako u eksterijeru tako i u unutrašnjosti.

Instrument tabla, centralni displej i opcioni displej putnika imaju optimizovan korisnički interfejs sa dodatnim funkcijama. Prekidač režima na volanu sada dolazi kao standard. Za modele Taycan opremljene paketom Sport Chrono i Performance Battery Plus, postoji specijalno dugme za prebacivanje na prekidaču režima.