Foto: Stefan Đoković.

Glavna nagrada u okviru ovogodišnje nagradne igre „Lidl i Coca-Cola te nagrađuju“, pripala je srećnoj dobitnici J.Ž., kojoj je ispred Lidl prodavnice na Novom Beogradu, svečano uručen  vaučer u vrednosti od 1.200.000 dinara za kupovinu kuhinjskih elemenata i uređaja iz IKEA asortimana.

Dobitnica iz Sopota, osvojila je vaučer zahvaljujući kupovini Coca-Cola proizvoda i slanju prikupljenih digitalnih nalepnica putem Lidl Plus aplikacije tokom trajanja nagradne igre. Zahvaljujući ovoj vrednoj nagradi, dobitnica ima priliku da osmisli i opremi kuhinju po svojoj meri, uz profesionalnu konsultaciju, isporuku i montažu kuhinje, ali i kupovinu željenih kuhinjskih elemenata i aparata.

„Redovni sam Lidlov potrošač, a sinovi vole Coca-Cola asortiman, tako da smo fantastično ispunili uslove za ovu nagradnu igru. Glavna nagrada će nam baš lepo poslužiti za jednu kuhinju, koje je, sticajem okolnost,i baš spremna i čeka opremanje“, izjavila je J.Ž., dobitnica vrednog vaučera.

Nagradna igra trajala je četiri nedelje, od 1. do 29. septembra, a pravo na učešće imala su sva  punoletna fizička lica sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, koja su prilikom kupovine odabranih proizvoda iz definisanog Coca-Cola asortimana, u bilo kom Lidl prodajnom objektu na teritoriji Republike Srbije, potrošila minimum 300 dinara na jednom fiskalnom računu i na kasi skenirali svoju Lidl Plus aplikaciju.

„U Lidlu nastojimo da potrošačima svaki dan učinimo lepšim i jednostavnijim, a nagrade za potrošače koje smo ove godine pripremili pomažu nam da to ostvarimo. Nova kuhinja srećne dobitnice biće mesto gde se stvaraju uspomene, okuplja porodica i svakodnevno uživa u zajedničkim trenucima i toplini doma”, istakla je Marija Kojičić, ispred Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Tokom trajanja nagradne igre, srećnim dobitniima podeljeno je više od 3.000 nagrada, među kojima su bile raznovrsne nedeljne nagrade, vaučeri za kupovinu u Lidl prodavnicama, vaučeri za ketering, dekorativni setovi za slavsku trpezu, setovi za pripremu kolača, kao i Coca-Cola kecelja i čaša. 

Spisak dobitnika svih nagrada nalazi se na zvaničnom sajtu kompanije: LINK 

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha.  Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 81 prodavnicu u 47 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.