U Vrčinu, na imanju organizacije „Dečje srce“, sprovedena je velika volonterska akcija sa ciljem da se završe ključni radovi u okviru objekta „Naše seoce“ – jedinstvenom mestu namenjenom deci i odraslima sa smetnjama u razvoju.
„Naše seoce“ je osmišljeno kao sigurno, podržavajuće okruženje za život, rad i razvoj osoba sa intelektualnim teškoćama, koje će im omogućiti veću samostalnost, dostojanstvo i kvalitet života. Na zemljištu od 75 ari, koje je organizaciji „Dečje srce“ dodeljeno pre sedam godina, izgrađene su stambene jedinice kao i funkcionalno seosko domaćinstvo koje će omogućiti zapošljavanje osoba sa smetnjama u razvoju u proizvodnji ceđenih sokova, sušenog voća i tradicionalnih prerađevina.
Iako je izgradnja objekta i uređenje imanja započelo pre više od šest godina, objekat još uvek nije otvorio vrata korisnicima. Tokom realizacije projekta, organizacija Dečje srce se suočavala sa brojnim izazovima – od nedostatka sredstava i donacija, do hroničnog manjka radne snage. Svaki korak napred postignut je zahvaljujući volji i predanosti volontera i zaposlenih u organizaciji. Upravo zbog toga, zaposleni kompanije L’Oréal u Srbiji, svoj ovogodišnji volonterski dan – Citizen Day proveli su u Vrčinu, kako bi pomogli u završetku uređenja imanja.
Više od 100 volontera radilo je na finalizaciji radova u unutrašnjosti objekta, kao i na uređenju spoljašnjih terapeutskih kutaka koji će korisnicima pružiti sigurno okruženje za život i rad.
Ova akcija organizovana je u okviru šesnaeste po redu volonterske inicijative „Dan građana“ (Citizen Day), globalnog programa kompanije L’Oréal koji se održava u više od 75 zemalja i okuplja više od 30.000 zaposlenih širom sveta.
„Ova akcija deo je velikog globalnog pokreta u kom učestvuju timovi u više od 75 zemalja, a mi smo se potrudili da doprinos Srbije bude nešto na šta ćemo biti ponosni! Još jednom pokazujemo da kada radimo zajedno, možemo postići ne samo poslovni uspeh već i pokazati odgovornost, angažovanje i solidarnost. To je prava snaga L’Oreal-ovog Dana Građana (Citizen Day) – u svakoj zajednici u kojoj poslujemo možemo napraviti razliku tamo gde je najpotrebnija. Ove godine, u Srbiji, imamo privilegiju da u partnerstvu sa humanitarnom organizacijom Dečje srce doprinesemo završetku zaista važnog projekta – Naše seoce“, istakao je Sebastien Ober (Sebastien Aubert), generalni menadžer divizije proizvoda široke potrošnje L’Oreal Adria Balkan
Zahvaljujući ovoj sveobuhvatnoj viziji, „Naše seoce“ ne nudi samo mesto za boravak, već pruža mogućnost za učenje, razvoj radnih i životnih veština, interakciju s prirodom i životinjama, i kontinuiranu profesionalnu podršku. Time se korisnicima omogućava da vode ispunjeniji i nezavisniji život.
Ovom akcijom L’Oréal je još jednom potvrdio svoju posvećenost društvenoj odgovornosti i solidarnosti. Citizen Day se organizuje širom sveta od 2010. godine.
